trixpysselofix.blogg.se

En pysselblogg fylld av kreativa skapelser, idéer och annat smått och gott.

Nya örhängen

Publicerad 2013-02-02 17:56:28 i Smycken,

Jag tillverkade tre par örhängen igårkväll. Utmärkt fredagsmys framför TVn: en kopp kaffe, en bra film och ett handarbete att pyssla med. Hade några "spiraler" av färgad metalltråd över sedan jag gjorde halsband tidigare, så använde dem tillsammans med pärlor och öglor av metalltråd för att skapa olika långa kedjor. Kedjorna fäste jag i en gemensam ögla till hänget. Använde mig även av öronstift istället för krokar och blev mycket nöjd med reslutatet. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2013-02-02 19:42:24

De röda fina örhängena fastnade jag för. Vill gärna prova dem vid tillfälle. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela