trixpysselofix.blogg.se

En pysselblogg fylld av kreativa skapelser, idéer och annat smått och gott.

Pyntade naglar

Publicerad 2013-01-26 07:00:00 i

 
Är ingen expert på att måla naglarna men tyckte det var lite roligt när jag hittade de här lacken på Åhléns. De har smala penslar så att man kan måla fina mönster på naglarna. Vackert, tycker jag, och mycket pyssligt och pilligt! ;)
 
 
Till nyår målade jag svarta naglar med sliverglittriga prickar. nästan som en stjärnhimmel... eller åtminstone ett fint smycke.
 
 
I förpackningen ingick förutom lacken dessa små "klisterlappar" som man sätter fast på naglarna för att kunna måla små figurer. 
 
 
Jag tyckte att klisterlapparna funkade sådär: nagellacket smetade ut sig lite när man drog bort dem. 
 
 
Min syster testade att måla små hjärtan på fri hand. Tips till Alla Hjärtans Dag? 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2013-02-02 19:39:35

Jag hoppas få hjälp med målning av naglar till alla hjärtans dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela