trixpysselofix.blogg.se

En pysselblogg fylld av kreativa skapelser, idéer och annat smått och gott.

Testar: cupcakes kakmix

Publicerad 2013-01-28 07:00:00 i Gott,

 
 
Jag var lite krasslig i helgen och mannen min ville hitta på något för att muntra upp mig, så han testade att baka dessa cupcakes. Till saken hör att han mer eller mindre aldrig bakar något förutom kladdkaka, så jag blev extra glad...men frostingen fick jag spritsa på själv, där var det slut med kreativiteten för vissa!
 
 
Trots att jag är lite "allergisk" mot sådana här färdiga mixar så smakade muffinsarna oväntat gott. Lite väl söta, kanske, men frostingen var krispigt fräsch och själva kakan smakade lite som varm sockerkaka. Tummen upp om mannen vill baka den nästa gång jag är sjuk också! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela